Orta yaşda qida menyünuzü daha sağlam bir qidaya dəyişdirmək ömrünüzü səkkiz il artıra bilər. Bu, 77 əvəzinə 86 yaşamağınıza səbəb ola bilər.
Bu barədə NHS jurnalı bildirir.
Böyük Britaniyada 460.000-dən çox insan üzərində aparılan bir araşdırmaya görə, ömrü uzatmaq üçün ən vacib qida dəyişiklikləri şəkərli içkilərin və kolbasa və donuz əti kimi emal olunmuş ətlərin istehlakını azaltmaqdır.
Daha çox qoz-fındıq və tam taxıl yemək də vacibdir.
Xoş xəbər budur ki, tədqiqatlar göstərir ki, qidanızı dəyişdirmək üçün heç vaxt gec deyil. Hətta 70 yaşında belə, daha sağlam qidalanmağa başlaya bilərsiniz.
70 yaşlı kişilər üçün bu, onların ömrünü dörd il artıraraq 86-ya çatdıra bilər, bu yaşda olan qadınlar üçün isə dörd il beş ay artıraraq 88 yaşa qədər yaşamaq potensialı verə bilər.
Kifayət qədər nişastalı və proteinli qidalar qəbul etmək və yağ, duz və şəkərlə zəngin qidaların qəbulunu azaltmaq üçün gündə beş porsiya meyvə və tərəvəz yemək tövsiyə olunur.
Tədqiqata rəhbərlik edən professor Lars Tadnes bildirib ki, faydalı qida ürək tutması və insult kimi xəstəliklərdən vaxtından əvvəl ölümün qarşısını ala bilər.
Qidalanma il bağlı faydalı məsləhətlər
İnsanların əksəriyyəti kifayət qədər meyvə və tərəvəz yemir. Onlar gündəlik pəhrizlərinin üçdə birindən bir qədər çoxunu təşkil etməlidirlər.
Hər gün ən azı beş porsiya müxtəlif meyvə və tərəvəz yeməyə çalışın, təzə, dondurulmuş, konservləşdirilmiş və ya qurudulmuş növləri seçin.
Meyvə şirələri və smuziləri gündə 150 ml ilə məhdudlaşdırmağı unutmayın. Meyvə və tərəvəzlər vitamin, mineral və lif baxımından əla mənbələrdir.
Nişastalı qidalar menyunuzun üçdə birindən bir qədər çoxunu təşkil etməlidir. Tam buğda makaronu və qəhvəyi düyü kimi yüksək lifli və ya tam taxıllı qidalar seçin və ya qabığını kartofunuzun üzərində saxlayın.
Ağ çörək və makaronun daha yüksək lifli versiyaları da mövcuddur. Nişastalı qidalar enerji verir və bir sıra qida maddələrinin əsas mənbəyidir.
Paxla, noxud və mərcimək kimi paxlalı bitkilər az yağlı və əla lif və zülal mənbəyi olduğundan ətə yaxşı alternativdir.
Yağsız ətlər və qiymələr seçin və bekon, vetçina və kolbasa kimi qırmızı və emal olunmuş ətləri daha az yeyin. Həftədə ən azı iki porsiya balıq (hər biri 140 q) yeməyə çalışın, bunlardan biri qızılbalıq, sardina və ya skumbriya kimi yağlı olmalıdır.